Tuesday, November 30, 2010

فين و مين؟


هوا أنا ليه واقف هنا؟ وليه إنتِ واقفة هنااااااااك كده؟


ولا أنا اللي محتاج نضارة؟ أصلي شايف زي ما أكون واقف هناك جنبك!! بس شايفني واقف لوحدي هنا في نفس الوقت..


يمكن كل اللي ناقص عشان تكمل الصورة واحدة منِك تيجي هنا مع "أنا" اللي لوحده.. أو أنا اللي معاكي هناك يختفي و تيجي ال"إنتِ" اللي هناك هنا.. مش عارف..وجايز مش شايف أو مش فاهم أو مش عايز أفهم... كل اللي عارفه إن ال"أنا" اللي لوحده في"هنا" مش ممكن يختفي و مش ممكن يسيب هنا و يروح هناك.... عشان ال"أنا" اللي هنا هوا أنا...

فهمتي حاجة؟!! .... ولا أنا

2 comments:

مروة said...

وأنا كمان عارفة إن "إنت" اللي لوحده في "هنا" مش ممكن يختفي ولا يسيب هنا ويروح هناك.. علشان الـ"إنت" اللي هنا هو دودي اللي أنا أعرفه
:)
صباح اللخبطة المليانة كلام
م
و
ز
و
ن

Anonymous said...

Did dream of you... again...
Do you know what does it means?